Jag ska flytta härifrån så fort jag kan!

ÅH HERREGUD JAG KOMMER EXPLODERA SNAAART!!!
jag kom hem för typ två timmar sedan och jag har suttit här och skakat hela jävla tiden. Vill ni veta varför? jooo jag har så jävla mycket ilska i mig!!! Och här ska jag ta ut alllllt!!


FYAAAN VAD JAG HATAR SMÅ ÄCKLIKA BLATTARSNORUNGAR SOM TROR ATT DE ÄR NÅGOT!!!! ATT GÅ RUNT OCH FÖRSÖKA HA BRÅK MEEEEEN SJÄLVKLART VÄLJER DE OSS TRE! FÖR ATT VI ÄR BARA TRE!

TIO mot TRE... hahahahahahahahaha så jävla fega! ångrar mig så jääääävla mycket att jag inte hoppade på de!!!
Skiiiit äckliga och smutsar ner samhället! En av de SPOTTADE PÅ MIN SKO?!?!?!?!? klart jag flippade!
och hon var svensk...... det var det värsta.

De sa att de betalade skatt men jag undrar om de gjorde det?! Betalar man skatt om man lever på socialbidrag?! Fattar ni vad jag menar?
NEEEEJ jag tror föräldrarna jobbar för mycket så de inte har tis att uppfostra sina barn. aaaaa det tror jag!

De sa att jag ser ut som ett djur och att jag var ful.. HAAAAHA TROR DE ATT JAG BRYR MIG?!?!?!?!?!!?!?!
Det har säääkert inga speglar hemma.. ingen av de.
Och djur? HAHAHAHAHA Vi går ialla fall inte runt i en FLOCK till skillnad från de. JÄVLA BAMBIANER

TACK BLOGGEN ATT DU FINNS!


Postat av: yuna

Brooor

2012-03-17 @ 22:53:45
Postat av: Tobbe

Kom igen tjejen. Det är bara att garva åt sådana skitungar.

Dom vet att dom är underlägsna och värdelösa, därför försöker dom hävda sig. Om dom inte hamnar i fängelse eller får alkoholproblem när dom är vuxna, kommer dom jobba med att plocka skräp eller nåt.

Då kan du håna dom!

2012-03-18 @ 11:29:59

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!