ungdomar nu för tiden. undrar var deras föräldrar är...

heeeeeej!
Har precis ätit middag och duschat. Guud vad skönt!

Jag gick centrum med Hakan och Sinan för att jag skulle köpa ett par nya skor och de två skulle göra något. Hittade inga skor men istället de från igår som vi bråkade med...
Vi träffade två tjejer till som vi kände. Och jaa det blev bråk. Orkar inte berätta detaljer men två tjejer slogs iaf.

Guud vad är det som har hänt med samhället?!
som sagt så ska jag flytta härifrån så fort jag kan. Nån gång ska jag komma tillbaka och skratta åt de när de sopar golvet och torka borden på mcdonals. Det lovar jag!

Niall_and_lou_large

Önskade att de skulle hoppa på oss först så jag kan visa mina karate-skills! hahahahaha
Jag tänker inte hoppa på de först och få allt skit på mig! Tyvärr..
(söta pojkar btw hihihih)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!