Mina drömmar!

Hej hej! Jag vet att alla vill och drömmer om många saker.  Mina stösta drömmar är  att får ett bra jobb/framtid. Jag vill jag blir en läkare för jag vill kunna hjälpa människor. Jag vill åka runt världen, fattiga länder som behöver sjukvård och hjälpa dem. Jag vill plugga någonstans i USA. Kanske (New york) Det skulle vara kul att få göra det för jag har alltid drömt om att få åka till USA. :D Jag vill ju såklart åka till många andra länder också. Men nånstans i Usa är en av dem. Resa runt hela världen är kul. Jag skulle vilja starta ett barnhem i Thailand. Barnhemmet med skolan.Så att barn har chans att lära sig saker. Jag är född där och skulle gärna vilja hjälpa barn som inte har boende eller föräldrar. I somras när jag var i Thailand så märkte jag att det finns jättemånga som tiggar. Det fanns överallt. När jag var där så var det många barn som gick efter mig och försöker tigga och säger att dem inte har några pengar. Att dem är hungriga.. Jag brukar inte ger pengar till dem som tiggar men jag tycker ändå att det är synd om dem. Mest synd om barn som behöver tigga för sina föräldrar. Vissa barn blir tvungen av föräldrarna att tigga på gatan för att det ska ser ut som att det är mest synd om barn! Hm.. Sen vet jag inte mer! Jag önskar väl att jag är frisk och inte har jobbiga sjukdomar och så.. såklart kommer inte allt jag önskar blir så men man kan alltid drömma om det:)

Nu har jag inte nått mer.. Nu ska jag lägga mig. Klockan är ganska mycket. Men skönt att det är lov! :D


 








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!