Torsdagen Den Trettionde December År Tvåtusentio!

Heej Svejs! hahahahaha!>.<

Woohooo! 28 timmar kvar till år 2011! :D Vad ska ni göra på nyårsafton dåra? Vi ska iallafall fira nyår hos Thomas kompis i Väsby. Jaaaaa.. Igår sov jag ju hos Yuna och klockan ett så kom ju nåra kompisar och då kollade vi på film. Vi kollade på The Hangover^^ efter filmen så chillade vi bara i Yunas rum och jag vet faktiskt inte vad vi gjorde hahaha XD och alla gick hem nån gång vid fem tror jag... När jag kom hem så åt vi och snart ska vi kolla på Inception och äta ännu mer! Gaaaah jag tror att jag kommer med i Biggest Loser om nåra år T.T hahaha aajaaa ni få ha en trevlig kväll dåå. CYA!♥


Puss!♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!