Badat i Eriksdalsbadet!

Heej allihpa.. Har varit och badat i Eriksdalsbadet idag vid 14.00. Var där med Gamm och hennes kompisar. Kom hem vid 20.00. Nu är jag hemma. Gamm sover över hos Tanzila idag. Just nu gör jag ingenting speciellt.. Ska äta kex med ost:) Det känns skönt hemma. Det är bara jag som är vaken här hemma. Mamma och pappa sover. Ska nog lägga mig ganska tidigt idagjag också  för jag känner mig trött efter jag har badat och efter har suttit i tunnelbannan i ca 40! Sitta i tunnelbannan känns inte så skönt. Jaa.. mer än så har jag inte att säga. Hoppas att ni har en bra och jag tror jag kommer att blogga mer idag innan jag ska lägga mig, men tror inte att Gamm kan. Hon kommer säkert att blogga imorgon:)

Ses!





File:Eriksdalsbadet 2006a.JPG

Bada ute fast det är snö och iskallt ute. 

Bubbelpool var skönast:D
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!