Yasmin sov över!

Hej hej!  Hoppas ni har en bra morgon. Yasmin sov över här igår. Vi har nyss vaknat och klockan är 11.30. Det kanske ni inte kallar för morgon riktigt. Snart ska vi  i alla fall äta frukost. Yasmin ligger och sover fortfarande. Hon måste vara jättetrött, och det förstår jag för vi sov klockan 4.30. Jag vill inte väcka henne än men ska säkert snart. Vi hade tänkt att tävla om vem som kunde vara vaken längst.. Men det blev inte så för ingen orkade mer efter klockan 4. Så båda sov nog samtidigt. Annans har jag ingenting planerat idag. Kanske vara med kompisar eller nåt sånt.

Nu ska jag väcka Yasmin och så ska vi äta frukost!

Ses! :D



Yasmin och jag! <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!