3 tjejer i stan!

Helluu!

Har som sagt varit i stan med mamma och Gamm idag på eftermiddagen. Vi gick runt och kollade på grejer och åt på thairestaurangen i stan. När jag kom hem mådde jag illa och är jättetrött.

Jag gillar absolut inte att åka bil,tunnelbannan eller buss men det måste man göra ibland. Speciellt bil. Det åker man ju rätt så ofta när man ska ut med familjen eller nåt. I Thomas bil stinker det typ nyköpt bil fast det är den inte. Den stinker bläääääääää!!!

Jag tänker egentligen inte blogga idag för är otroligt trött och måste vakna tidigt imorn för att hjälpa Gamm att förbereda grejer till hennes fest. Men jag har ju inte bloggat på några dagar. Ledsen men har inte orkat :P Ska nu börja komma igång igen. Gamms kompisar kommer klockan 2 så tänk er hur tidigt jag måste vakna, haha! Eller förresten klockan är ju 1 så det är idag men jag tycker det låter konstigt att säga idag :P

 Ska nog sova nu allihopa ;) Sov gott!
Jag bloggar mer imorgon på morgonen eller nåt!
Vi ses <3




Postat av: ZOOFIE (SVERIGES STÖRSTA MUSIKBLOGG!)

Hej!

Nu är tävlingen om en valfri One Piece avslutad! :) Kolla in för att se om just du vann! Om du inte gjorde det så har jag just nu en tävling om en valfri bikini/monokini. :)

Kram!

/Zoofie, Sveriges största privata musikblogg!

http://zoofie.devote.se

2011-04-16 @ 17:18:56
URL: http://zoofie.devote.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!