Det börjar bli tråkigt :/

Shooo!

Har diskat och nu vet jag inte vad jag ska göra... orkar inte baka :/ Jag vill både äta och sova nu! Är hungrig och trött på samma gång! Jag tror jag ska käka nått sen ta en pigelin för att pigga up mig^^ gött! Jag har suttit och spelat Black Ops med Thomas och mina vänner i nåra timmar idag. Jag börjar bli bättre. Från börjar så suger jag så mycket men nu är jag bara dåligt :) Jag suger inte iaf hahaha! Nämen nu hör man att min mage skriker efter mat ganska tydligt så ska leta efter nått som jag kan äta. SES!<3


Gissa vem dem där gullungen där...

Min älskling!♥



Postat av: Hiiivrooon

kao!?:D manm ser typ att det är han XD

2011-04-10 @ 00:04:32
URL: http://fagliferawks.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!