Första april...

Chacha!

Gissa om jag har blivit lurad idag? Inte alls! April April! Hahahha! Joo jag har visst blivit lurat. Flera gånger oxå! -.- Av en lärare, min syster och hennes kompisar (flera gånger) och en random gubbe som kom fram till mig och sa..."Ursäkta, du tappade något." Såklart så kollade jag på marken vad jag har tappat och såklart så sa han... "April April" Gaaaah jag kände mig så lättlurad ><' hahaha jag kanske är det? Neui sa det iaf XD Har ni lurat nån eller blivit lurad idag då? Men det är ändå bra att det är första april idag. För det är bara 15 dagar kvar till mig FÖDELSEDAG! moahahahaha! shit vad mycket jag tjatar om min födelsedag XD haha sorry^^ åååh jag är skit hungrig. haha vilken avslutning asså. BYYYE!<3


Och blev facerape oxå.. :O
Ni kan väl gissa vem det var som gjorde det där.
Hennes namn börjar men 'N' och slutar på 'eui'




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!