Fredag!

Vet ni hur mycket jag har längtat till idag? :O Äntligen är fredagen här! Kom hem nyss och har så himla ont i fötterna! Vi fick en varsin cola när vi gick hem idag! OMG! Gissa m vi blev glad. Hahaha jaaa Vi har aldrig fått nått. Vi har jobbat där i fyra dagar nu och det enda vi har fått är att jobba jobba och vatten. Haha Hivron kom och hälsade på oss idag också, det var trevligt för det känns som att jag och hon inte har träffas på flera veckor haha XD Juste! Jag var ju på bio och såg på Scream 4 igår. Den var ganska okej tycker jag. Och när jag kom hem så var det jätteläskigt i trappan och när jag kom in så var det helt släkt :O aja men nu ska jag kolla på en thaiserie såå SES!<3



Hade en fläta igår så idag blev mitt hår lockigt! :D
Det var länge sen jag hade lockigt hår^^




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!