Fredag med kompisar :)

Helluu!!

Klockan är mycket och jag är trött. Jag tänkte sova nu men ska bara blogga lite först och berätta kort vad jag har gjort idag. Jag brukar ju aldrig sova klockan 1 på fredagar men idag är jag rätt så trött efter en underbar dag med Alicia och Yasmin :)

Som jag sa så är det Emilias fest imorgon. Tema: Svart rosa. Vi var först hem hos mig och senare gick vi och köpte present till Emilia. Jag hittade inget som hon verkar gillar :o Det var svårt men till slut hittade jag nånting iaf.. Hoppas hon gillar det. Efter det åt vi på donken. Känner mig som en TJOCKIS efter det ^^ Haha. Yasmin då.. Hon köpte fört en sundayglass sen så sa hon att den var ful och äckligt? Så hon gick och köpte en ny.. Haha mina kompisar är ju aldigt normala ni vet! Speciellt inte Yasmin, hehe. Jag kom hem vid 8- halv 9 på kvällen.

Är trött efter en underbar dag med tjejerna och laddad för Emmes party imorgon!! :) <3 SES SES!!





Äntligen fredag! <3 Sovgott allihopa!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!