Kinect

Heeejhej!

Idag har jag varit hemma hela dagen! Inte gått ut alls, jooo, på balkongen XD Men ute var det iaf. Vilmer och Joel var här en stund oxå. Vi spelade kinect. haha det var länge sen för mig och första gången för de. Vilmer var tvungen att gå vid kl 6 så när de gick så var jag inne på mammas data. Och gissa vem som har glömt att logga ut på facebook... HAHAHAHHA Neui såklart! Jag facerape henne SÅ MYCKET som ni aldrig skulle kunna tro. Jag skrev random saker på folks logg. Typ 20 pers. Både mina kompisar och Neuis kompisar. Det var skiiit roligt!! jag kände mig lite knäpp för jag satt och garvade alldeles själv hemma. Högt. Såå det var kul iaf. Testa det nån gång när ni har en chans! Är lite trött nu men tror inte att jag ska sova nu men CYA!<3


Grabbarna, redo för en beach volleybollmatch!



Tror att det var Joel som vann den gång XD




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!