Lat söndag!

Tjaba tjena hallå!

Har sovit HELA dan idag :O Först vaknade vid 12 och åt "frukost", gick och la mig igen vid ett kanske och vaknade nyss.^^ Är sjuuukt trött fortfarande och har lite huvudvärk. Jag tror det beror på syrebrist så ska dra till Vällingby med Neui en stund. Klockan sju ska vi tvätta. Bläää! Och imorn så är det måndag! Den värsta dagen på hela veckan! Men måste göra mig iordning nu :) Ser ut som en död apa. Ingen energi kvar i kroppen. SES!<3





Postat av: Julia.

Hej! Besök min blogg för att ha chans att vinna ett trendigt fjäder/korshalsband från JFR.SE

- Det enda du behöver göra är att kommentera ditt namn i en kommentar. För extra chans att vinna, länka inlägget på din blogg!



Följ mig gärna med bloglovin för att vara uppdaterad för flera tävlingar som dyker upp! Kram.

2011-04-03 @ 18:56:36
URL: http://heydudess.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

2011-04-03 @ 20:34:49
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!