Min fredag...

Gick till centrum med Vilmer och Viktor. Köpte choklad, 2 liters cola, Coca Cola Vanilla och kakor :) Sen gick vi hem till mig. Senare kom Joel, senare kom Hakan. Spelade tv-spel. Gick till Donken och käkade, fick bjuda Vilmer på en cheeseburgare och en liten läsk för att jag förlorade mot honom när vi spelade tv-spel. Hakan gick hem. Efter att vi har ätit så gick vi till hemköp för Joel skulle köpa OREO!!! haha sen tillbaka hem till mig. Kollade på en film som heter Identity. Skit bra! Men vi har inte sett hela :( Joel hade bara första delen så vi ska se andra delen nån annan gång :) Sen gick vi ut och promenerade med Haneen och hennes hund. Hunden heter Codjo. Han är såå gullig! När vi kom tillbaka igen vid 22.30 så var de tvungen att gå hem. Och då diskade jag och nu sitter och lyssnar på musik och irriterar mig på spotify-reklamer! Förresten! Jag är skiit hungrig (fortfarande) XD  haha men här kommer lite blider från idag oxå! Nu ska ja kolla på en film så VI SES!<3


Gamm = Gamer? NoNo! ><


Why am I so Happy? O.o




Hohoho!^^ Lägg märke till vad Vilmer har på sitt huvud... KAWAII!




hahahahahahahahaha






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!