Min vecka....

OKEJ! förlåt att jag inte har bloggat på väldigt läänge! Jag var inte hemma så mycket och när jag var hemma så hade jag inga blogglust men nuuu känner jag att jag har varit borta FÖR länge^^ Det här inlägget kommer att bli ganska lång för jag ska tydligen berätta om vad jag har gjort hela den här veckan...

Vi börjag men min födelsedag!
Lördag 16 april
Jag hade 13 kompisar hos mig. Det enda jag kan säga är att vi hade skiit kul! Jag iaf^^ Hoppas alla dade kul! Juste! Min bästevän Fanta kom förbi och lämnade present oxå. Har saknat henne fett mycket!
Jag blev jätteglad att alla kom finklädda, trodde aldrig att de skulle vara det XD och presenterna var underbara :D
Jag fick HTC Wildfire, många smycken, underkläder, plånbok, biopresentkort, bodylotion, roliga bikini och sjuuukt mycket godis! TACK!!<3






Vilmer med mina candy bikinis. Fick av Vilmer och Hakan! HAHA!

Bästa födelsedagen asså!

Söndag 17 april
Åkte till Kungträdsgården med Vilmer, Joel och Hakan. Det var turkisk festival där. Vi gick runt där och kollade bara. Sen promenerade vi hela vägen till Stadshuset och chillade där. Bästa värdet ju. Sen mer promenad, från stadshuset till Thorildsplan. När vi kom till Vällingby så åt Vilmer på SubWay. Sen kom Yuna och vi alla satt och solade i parken nedanför mitt hus. När solen nästan var nere så gick Jag, Yuna, Joel och Vilmer till Joel och åkte runt på hans moppe. Joel skjutsade oss alla. Kul var det! :D Sen gick vi tre hem :) Japp, så var söndagen!


På festivalen






Måndag 18 april
Neui fyllde 13 då! Då var jag och "gänget" i Kanaan. Fint väder så varför inte. När vi kom dit så "lekte" vi med två svanar som senare följde efter oss överallt :O Vi kom till en klippa, det ar jättefint där. Vi grillade korv och annat? Sen gick Viktor (vet inte varför han gick) senare gick Yuna och Vilmer, Yuna skulle till tandläkaren och Vilmer skulle spela match men de två skulle komma tillbaka sen. Senare gick Max och Hakan så det var bara jag, Haneen och Joel kvar. Vi flyttade oss till en annan klippa. Sprang runt i skogen och hämtade ved till vår lilla brasa. Det blåste ganska mycket den dagen men vår brasa höll oss varma. Jag, Haneen och Joel är bäst på att hålla en brasa "alive" :D Senare kom Yuna med en till filt och mera korvar och Vilmer kom med en cola och chips :) så det blev mer korvgrillning. Och så såg vi alla solnedgången tillsammans! Mysigt! När vi gick hem så tog vi skogsvägen. OMGG!! Det var mörkt och skiit läskigt!! T_T Jag skakade jättemycket haha sen gick vi igenom kyrkogård också GAAAH!! Fast vi tänker göra om det här^^ och nästa gång ska vi gå in i skogen. Det är lätt att säga haha vet inte om vi vågar ens XD men jaja Den måndagen har varin jättemysigt iaf! :D Nästa gång ska vi bara oxå! YAY!!











Vi höll vår brasa alive med KOTTAR! Det funkar superbra! :D

Solnedgången! Så vacker! ^O^

Kroppsvärme ;)

Älskar de här fyra bilderna!<3

Tisdag 19 april
Vaknade ganska sent tror jag haha kommer inte ihåg >< men iaf den dagen var jag i Kista med Yuna. Jag har aldrig varit i Kista Gallerian förut, det var första gången^^ hehe Vi gick runt och kollade efter skor, shorts och bikini typ. Yuna köpte ett par skor men jag köpte inget för jag hade inga pengar :( Sen åt vi på Doken innan vi åkte tillbaka :)


hihi :D

Onsdag 20 april
Hemma dag men Yuna. Haneen och Hivron kom en stund också men de var tvungen att gå tidigt :/ Jag och Yuna gjorde inte så mycket, hon fixade naglar och sånt och jag hjälpte henne :D Vi såg också på en film när Neui kom hem. The human centipede. EEEUUUUWW säger jag bara! Sjukaste filmen jag någonsin har sett :O GAAH!!

Hade inga bilder från den dagen men det blir en gammal bild på mig, Haneen, Hivron och Yuna ist :)


Halloween^^


GAAAAAH!!!

Torsdag 21 april
Vi var hos Niclas (Thomas kompis) och åt middag där :) Lärde mig nya korttricks hihihi :D

Inga bilder från dagen men bjuder på en bild från Thailand 2010! :)


Idag Fredag 22 april
Hemma hela dagen :) har städat och hjälpt mamma med maten och kollat på thaiserie med Neui! Och ska fortsätta kolla nu^^ BYE BYE!!

GAAHAHAHAHAHHA!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!