Onsdag

Helluu!!

Har kommit hem för ett tag sen. Det var inget speciella lektioner idag. Men jag har otroligt ont i armen idag. Albin går runt och boxar mig på armen. Känns som jag har blåmärke där :( Jag försöker slå tillbaka. Ibland gick det och ibland inte. Men jaja iaf ,vi hade musik idag. Vi kollade på film, Billy Elliot heter den. Killarna rappade. Ska få höra de nästa vecka, hihi.  Efter musiken hade jag hemspråk, när jag var klar från hemspråket satt det en sötis där ute ^^ Hehe tänker inte berätta vem det var.. xD Sen gick jag hem med Gamm!

Sitter och väntar på att min thaiserie. Hoppas den kommer snart. Orkar inte vänta mer:P

Förresten. Grattis till en kompis idag. (Daniel) :D <333

Ha det bra allihopa



Jag! 


 En bild på mig och Yasmin som jag fixade för några dagar sedan :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!