Måndag 18/4

Hej hej!

Jag ska berätta lite om igår.. Att jag var ute med tjejerna. Vi åt på donken och satt och snackade lite. Sen när vi gick ut på torget i Vällingby kom det en full man och frågade om vi hade cigg.

Då sa Yasmin: Nej vi röker inte.
Han sa: Gör ni inte?
Jag: Nej är du du i huvudet eller?

Sen gick vi där ifrån och han gick efter oss en liten bit men sen svängde in på Hemköp. Vi tyckte att det verkade kul så vi gick efter  honom. Där såg vi att han håller på att stoppa in grejer i fickan. Han såg säkert att vi såg honom och försvann iväg bär vi var ppå väg och berätta det till personalen i kassan. Dem kontaktade vakter men vaktera verkade knappast bryr sig. Vi gick runt och runt med hittade inte honom. Vaktera hittade inte heller honom.

Så hade jag och mina kompisar det igår :D


Älskar er! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!