Näst sista dagen

Hej hej..

Nu är det sista dagen av en härligt påsklov. Hoppas ni har haft det skönt under lovet. Det har jag. Jag har inte gjort så mycket men det är ändå skönt att vara ledig.

Idag så kanske jag ska vara med Yasmin och Alicia. Vi kanske ska på bio men ingenting är säkert än för jag har inte gått tag på Yasmin. Vi få se vad som händer idag. Det är bra väder iallafall, och det har ju varit hela veckan.

Påskägget har jag fått av Thomas mamma och fick ett av mamma också igår. Jag har funderat att ge ett till en person.. Ni får inte veta vem för det är Hemligt :P

 Ska sitta ute och sola med mamma nu :) Ses<3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!