Skööönt!

Helluu!!

Sitter här och träna på läxan till imorgon. Lyssnar på musik och så. Idag var det en kul måndag för det var bra väder :) Det var jätte varmt och skönt. I skolan hade vi typ SO hela dagen för att vi skulle bli klara med Gustav Vasa tiden som vi just nu håller på med.

Efter skolan var jag men Alicia och Yasmin. Killarna spelade fotboll. Vi tänkte också spela men vi gick och köpte godis vid Gulan och när vi kom tillbaka var dem inte där. Vi satt där ute och hade jättekul och det var somsagt jätteskönt :D

Hoppas att det blir lika bra väder imorgon också :) <3 




Jag :) 


Jag och Gamm igår!
 
Det kommer mer bilder från igår. Jag tror att Gamm kommer att ladda upp dem :)
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!