SOVA!

Tänkte att jag ska sova nu och det kanske är en bra ide om jag ska till stan imorgon. Jag är jättetrött och det är inte så konstigt för klockan är 3.35. Jag chattade med Jennily för ett tag sen via facebook.

Jennily:En liten tjej som du , skulle nog sova nu haha (: 03:06

Jag:
Hahaha näädå :):)03:06

Jennily:
 
hahaha , det e du inte trött ? 03:07

Jag:
 
Hahaha lite. Jag börjar bli :P:P 
Jag är alltid uppe så sent på helgerna, hehe 03:07

Jennily: hahahaha det e bra 03:08

Jag:
 
haha :D :D03:08

Jennily:
 
det värsta som kan hända är att mamma kommer in
och ser dig kl 3 vid datorn :P:P 03:11

Jag:
jaaa!! Det har hänt :P:P skiit läskigt 03:11
 
Jennily: hahaha
mamma kommer in och ser ut som ett spöke
om man vet inte va ska man göra 03:12
hahaha

Jag:
 
haha aa sant :P:P 03.13


Jag vet inte varför jag är uppe så sent och vad jag gör på nätterna men det blir bara så när Gamm också är uppe. Jag vet att det inte bra men jag gör det ändå. Det är därför jag vaknar så sent^^ Jag brukar kolla på thaiserie om det finns, lyssnar på musik. Kollar på film läser bloggar och jaa! Jag förstår inte mig själv ibland varför jag lägger mig så sent. Jag blir trött på dagen och ganska pigg på kvällen. Nattmänniska duvet, haha <3 

men men.. Nu är det väldigt väldigt sent. Jag ska sova nu. 

Jaaaaaaa SOVA! <3 Godnatt allihopa och hoppas att ni tycker om den nya headern, bakgrunden och allt. :)

                                                                            
:)


 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!