Two days left!

Fich halvt poäng från MVG på historia provet. IGEN?! jaja jag skiter i! Hade matteprov idag oxå. Gich tydligen bra! Tror det i alla fall. Imorn är det sista dagen i skolan innan det är lov och sen prao för mig dåra! :) Och bara två dagar kvar till min födelsedag! Wohoo! Nu går tiden ännu mer saktare! Gaah! Såg ni att det var sjuukt fint väder idag? Soligt och varmt! ÅHH! Vad jag vill bada! hihi^^Vet inte vad jag ska säga nu. BAJ BAJ! Juste.. Neui är så dåligt på att blogga asså -.- SES!<3


Orkar inte ta egobilder idag.. Den här bilden är tagen för två veckor sen.
Men jag hade den tröjan på mig idag^^




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!