Tygskor från H&M

Köpte ett par tygskor från H&M. Jag hittade inte en bild på just den färgen.

Men här nere ser ni ungefär hur den ser ut. Den ser ut så fast mörk blå :) Vita är rätt så fina men jag kan inte hålla det rent så den kommer att bli smutsigt på en dag.. 

Jag tänker köpa ett par till. Vi få se när det blir. Ska kanske in till stan med mamma och kanske Gamm idag (klockan är över 12) så jag kanske hittar nåt där ^^
 



 


                                      

                           
                          Aaa men här hittade jag en bild :P Gamm när hon prövade dem :) 

                                                                     




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!