Hej!

Borta från bloggen gaaanska länge va? Det är bara för att en kompis till mig och Yuna fyllde år i tisdags. Vi var sju pers, åkte till kanaan och grillade korv&marsmellows. gött! Har massor med bilder. Var på bio och såg Julias ögon. Sjuk läskig! Vi sov över hos henne också. Det var kulkul! Senare på dagen gick jag och Yuna till Vällingby och träffade Hanna. Vi var i ådalen och badede våra fötter och bråkade med tre snorungar! de var hemska! Jag kastade saker på de! moahahaha De jagade oss. Så vi gick därifrån eller lättare sagt sprang därifrån. Jag sprang utan skor. Vi bestämde oss att vi ska sola på min balkong. Men solen var inte framme när vi kom hem till mig XD såå vi dansade och tog webcam bilder. hihi fööör fina bilder! seeen åkte jag till Fanta i fridhemsplan. Är fortfarande här och klockan är bara åtta. shit! Hon ska dra till Göteborg klockan nio och då ska jag dra hem. Jag fick stanna kvar och sova hur länge jag vill men neej jag måste va hemma själv här så jag åker hellre hem och sova i min säng^^ Idag ska man vara med Yuna&Hanna och några till. Det blir kanske bad i Kristineberg om det är fint väder och så blir det sommarbio! Fett med KUL! SES! Tack o hej!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!