hungrig som en varg!

Hejhejhej!!
Påvägen hem stannade vi och åt i Gränna! Vi brukar åka dit varje år. Därför att vi känner några som bor där. Och det bästa med Gränna är självklart polkagrisar! yeeaah!! Jag och Kinesen köpte tre glasburkar med polkagris och vi skulle dela på de men gissa vad? När vi kom hem så tappade Kinesen påsen så två av burkarna gick sönder. OH MY GAASH! Jag blev fett sur.... vem skulle inte bli sur liksom hallå??!?! Och så kan man ju inte äta de polkagrisar som låg i de burkarna som gick sönder heller för man kanske få en glasbit eller nått i sig. ajajaj men som tur så köpte mamma och Thomas tre burkar till och de tänker ge oss en eller två burkar. aja det var en irriterande sak som hände idag. ajjabajja lilla maja Kinesen! Hoppas det här aldrig händer igen annars kommer jag slå dig!!!! gaah vad hungrig jag är, menmen jag tänker inte äta nu för klockan är mycket. Tänker gå lägga mig istället! GODNATT!♥





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!