Jag har glömt bort min blogg, hahahahaha

Hello sweeties!!!

Har ni haft en bra dag idag? Jag hade den bästa morgon jag kunde önskat mig. ÅH Jag saknar min älskade man! Aja... meeeeeeeen efter lunchen blev dagen plöstligt så jävla sämst! Fan vad arg jag var! Många saker samtidigt. Men Som tur så var det en kort skoldag. Efter skolan var jag som ni kanske redan vet i Vällingby med Kinesen. Åt glass, kollade på massor med kläder och bara chillade runt. Jag visste att jag kommer köpa någonting och det gjorde jag! Buuu! Kollade på jeans men ska köpa det någon annan dag, kanske imorn? Men idag köpte jag en kavaj. Som ni ska få se nu. JUSTE! När blev kinesen en "monster-nörd"? fyfan! Hörs!


Vad tycks? Själv tycker jag att jag ser äldre ut i kavaj :)



Postat av: HANABANANA

jag spyr. du är skit ful. nej jag skojar bara. du ser ut som en 50plusare! :D<33333333333333333333333333

2011-09-02 @ 22:34:06
URL: http://noproblemos.blogg.seH

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!