Chill

HEJ!
OJ vilken chill dag! Hade en lektion på morgonen sen en håltimme sen lunch sen en till håltimme och sen sista lektionen. Sammanlagt 3 timmar håltimmar, alltså om man räknar med lunch då! Hihi! Först spelade vi lite kort, snackade lite och sen gick jag och Yuna och satt och snackade med några killar i åttan i typ mer än en timme. Jag ska börja hänga med de nu. moahahaha omg! Daniel är sååå gullig! aja Imorn väntar en låång dag! Fick läxa igår som jag måste göra nu. fyfan! Ska även duscha och kolla på thaiserie ikväll. Och juste! Vad ska jag ha på mig imorn?!?! Imorse hade jag jättesvårt att bestämma mig vad jag skulle ha på mig. hahaha vet inte när jag började bry mig om mina kläder men jag tror Yuna har smittat mig! Såååå SES!


Idaaaag




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!