Kort skoldag ;)

Tjena tjena!

Ett snabbinlägg innan jag ska käka. Det var en kort skoldag idag. Jag slutade 13.30. Sen satt vi ute i solen och chillade. Passa på när det är bra väder. Yasmin kom till skolan idag YEY! Men i slutet av dagen när vi hade bild så kräktes hon.. Hon fick gå hem och jag vet inte om hon kommer imorgon men hoppashoppas! Stakarn krya<3

Vi satt och snackade ett tag på en bänk i skolgården innan Gamm kom. Sen gick vi ner till centrum, kollade lite på kläder och så. Jag köpte ett halsband som jag ska lämna tillbaka. (Ångrar att jag köpte den :s ) Också köpte jag ett svart linne, som jag behöver. Jaa sen är det inte mycket mer. 
 
Ska äta nuu, men här kommer 2 bilder från provrum:P






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!