Roligt väder! NOT!

Vaknade av regnet som droppar utanför mitt fönster så det hörs. Hösten är påväg hit vaa? NOO! Jag hatar höst! Heller vinter än höst! Och så har man ingen lust att gå ut när det regnar! Precis, så idag har jag suttit hemma och degat framför tv:n, i sängen och kollat på thaiserie. Nu lyssnar jag på The voice 105,9. Den 20 augusti drar man till The voice'11 i Kungsträdgården. Kulkul! Men idag ska jag hjälpa mamma lita grann i köket . Spagetti & köttfärssås. Shit! Nästa vecka är den sista veckan av sommarlovet. Vill inte ens tänka på skolan. Snart måste man vakna & sova tidigt varje dag. OMG! Intä kuuul! Ha det bra idag! Tack o hej!


Veronica Maggio - Välkommen in. Gick på The voice för några minuter sen.



Postat av: Neuis Värsta Mardröm

JAG ÄLSKAR HÖST !!! MOAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA >:)

2011-08-11 @ 19:58:13

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!