Skolstarten


 
 Jaa.. Snart så börjar ju alla skolan igen. Jag börjar skolan den 22 aug. Då den dagen kommer många saker blir nytt för mig. Jag börjar i 6an. Nya männinskor i korridoren, ny lärare, 2 nya tjejkompisar i klassen, ny skåp och troligtvis nya personlighet i klassen. Förhoppningsvis att killarna blir mognare och som jag tror så kommer många att förändras både på ett posetivt och negativt sätt. Men det är ju så alla männinskor förändras.

Om man pratar om skolan och lektion är det absolut tråkigast.. Man måste vakna tidigt på varje morgon, få läxor och få inte alls lika mycket fritid som på lovet. Men man venjer sig efter tiden

En till tråkigt sak ockå att jag och mina kollokompisar inte kommer träffas lika mycket alls. Jag hoppas verkligen att vi kan forsätta hålla kontakten.

Är ni taggad inför skolstarten? :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!