Söndag jaaao

Hello!!
Somnade för några timmar sen och vaknade nu. haha latis! Har varit i centrum med mamma och fikat igen haha och handlat. Men nu har jag lust att ladda upp bilder från de här senaste dagarna. Ha det så bra! Tack o hej!

Torsdagen den 11 augusti
Jag och Yuna väntade tills Vilmer kom till Vällingby sedan gick vi hem till honom för han skulle duscha. Han var SEG! Vi drog vidare till stan, vilmer åt, vi åt glass sedan gick vi runt men inte så länge för affärerna stängdes -.- Så vi åkte till Vällingby och mötte upp Joel. Var i skolan, hade äppelkrig, "klättrade" upp på taket (försökte iaf), gungade, åkte linbana haha jag vet vi är 15 menmen... Sen ringde vi Viktor att vi kommer hem till honom om 2 minuter. Hoppade studsmatta och blev blöt i rumpan, great! Och så gick alla hem!  Kul dag!  

Jag bara MÅSTE ha en sån korvkudde!!! Har tjatat jättelänge!! Men Vilmer är så jevla snål och han vill inte ge mig :(
söt kudde förresten. den som jag sitter på. men nallar och grejer


haha söta



Fredagen den 12 augusti
Glass på donken med Yuna och Vilmer. Sedan kom Joel och Naru och vi drog hem till mig och det blev film. Vi började kolla på I am number four men sen ville mamma och Thomas kolla så vi bytte till Let me in. jaa de drog hem vid tio ungeför och Yuna sov över. Vi kolla på två filmer till hihih. SuckSeed och No strings attached. också en trevlig dag :)



Lördagen den 13 augusti
Dagen började med pizza&cola med Yuna på balkongen. Sen blev det fika med mamma& yuna& hennes mamma. Trevligt! Sen åkte jag&yuna&yunas mamma& yunas syster och hennes kompis till Märlarstrans i Kristineberg. Ett riktigt fint ställe! Vi ska dit igen nån gång i veckan! Sen åkte jag&yuna till Alvik och där mötte vi upp Naru och vi åkte till Vällingby tsm. Gissa vad vi gjorde? LEKTE moahahahaha


Yuna&Ayu+Narus coola skateboardhjälm!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!