Trött&Hungrig!

Hello!!
Ska kolla på True Talent nu! Riktig lång dag i skolan idag. Hade dubbelmatte de två sista timmarna. Jag var supertrött! Juste! Jag gick runt med shorts idag. Alla kom med samma fråga...FRYSER INTE DU?!?!... Det var inte alls kallt. De gick runt med långbyxor och tjocktröjor och typ frös. hmm konstigt. När jag kom hem så MÅSTE jag bara ha mat. haha men jag åt typ yoghurt och flingor. Hoppas ni haft en bra dag och imorn är det FREDAG! Nu är sommarlovet slut och det tråkiga livet börjar igen. Det livet som alltid längtar efter fredag&helg! Menmen bara 10 månader kvar, då är det sommarlov igen!!!! OMG jag längtar!


Jag idag




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!