Ung08=sämst iår!

Hejhej!

Tänkte berätta om dagen. Jag var ju som sagt på Ung08 i Kungträdsgården idag. Mycket folk som vanligt. Jag var där med mina kollokompisar. Jag, Yasmin,Tobias, Ilvira och Ildar. Ildar hade med sig sina vänner. Gick iväg och lämnade sin lillesyster som är 11 år men ändå inte kan åka hem själv. Och när jag, Yasmin och Tobbe  inte ville vara kvar längre för att de var tråkigt efter ett tag, så vi skulle åka till Vällingby. Vi visste inte hur vi skulle göra med henne. Hon ville inte gå till Ildar och hans vänner. Då tänkte vi att vi skulle lämna henne vid rätt tåg och hon skulle gå av i Fasta strand, men då vågar hon inte. Då sa vi att vi skulle lämna henne till polisen. Det ville hon inte heller! För att hon inte känner sig trygg hos polisen? NÄHÄÄ! Så vi 3 blev väldigt irriterad på henne och hennes brosan som inte tog han om henne! Så kändes som om jag var barnvakt hela dagen! Men när vi kom till Vällingby köpte jag och Yasmin monster i en kiosk. Inga åldersgräns, haha! Yasmin är beronde av monster. Sen gick vi till skolan och bara kolla, eftersom vi ändå ska tillbaka om 5 dar..! NOOO!

Jaa.. Så ung08 iår var ju inte sådär kul som jag hade förväntat mig!
Förresten, jag tog inga bilder alls på Ung08, förutom på en kille som liknade JUSTIN BIEBER! I stilen och ansiktform! OMB! <3 haha jag är GALEN! 






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!