Väntat i onödan.

Heejhej!

Har just precis ätit klart. Tänkte berätta lite om vad jag gjort idag. Jag skrev ju i tidigare inlägget att jag skulle träffa Yasmin och Tobias idag vid 12. Jaa vid 10 över var jag i Vällingby. Träffade Yasmin och vi väntade och väntade på Tobias. Jag hade inga pengar på min mobil och Yasmins mobil är trasigt så vi kunde inte ringa och vi visste inte varför han inte kunde komma. Vi väntade i 2 timmar typ. Sen orkade vi inte längre. Vi Köpte glass och moster. Sen gick vi hem till mig och kollade på film. Det blev I AM NUMBER FOUR! Filmen var bra och killen som spelade huvudrollen är så SNYGG! hihi ^^

Det blev inga bilder alls från idag tyvärr..



Postat av: benna♥

heter det inte monster?

2011-08-17 @ 14:41:26

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!