2012, längtar!

Vet att de flersta längar till imorgon. Det väntar en otroligt kul dag imorgon. Men jag längtar mer till nyår för att jag känner att detta år har inte varit sådär suuuper kul och bra år.. Eller så är det kanske bara jag som ser det så negativt? Vet inte riktigt. Enligt många är nyår viktigt för att man ska lämna allt dåliga minnen som hänt just de året och börjar om på nytt. Det har jag inte tänkt på och aldrig längtat till nyår. Säkert för att jag hade det så bra dom senaste åren men i år längtar jag för om det vore så, så.. bli det ju bra! Då kanske blir det roligare år 2012 som närmar oss! (y)


Tumblr_lwmcdl3qeb1r8hib8o1_500_large




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!