aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

yooooooo
jag hör friverkerier. fel svenska? jaja är det nyårsafton idag eller? NEJ! vafan gör de då? aja varför bryr jag mig ens? har kollat på idol sen på en film. Robin Hood. Den riktiga Robin Hoob. Gammal. men den var sjukt bra. Amanda och Robin gick till final. precis som jag trodde. Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. åh jag hickar! fan. ska inte lana iaf. Hivron gick och sov :( inte kul då. Ska kanske kolla på film i sängen då. Bilar 2 eller Bridesmaids? hmm vi får se. hejdå!

har lite bilder från moskén och konserten men orkar tyvärr inte ladda upp de. sorry



Postat av: Hanna

gahahahahahahaha! fyrverkerier sötis! Och han heter Robin Hood inte Robin Hoob som du skrev andra gången HAHAHA<33333

2011-12-03 @ 12:44:12
URL: http://noproblemos.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!