Julafton 2011


det tog några timmar att dela ut alla julklapparna. för många!


tomtenissarna som delade ut alla klappar ;)


sisters♥


min älskade mamma ♥


godaste tårtan jag har ätit tror jag. åhhh vill ha!!!

jepp, det var alla bilder från igår.
Nu ska vi se vad jag har fått för julklappar...


♥ kläder

♥ pengar

♥ underkläder

♥ 5 biobiljetter

♥ massor choklad

♥ 5 par mysstrumpor

♥ massor med nagelack

♥ vackra silversmycken

♥ 500kr H&M-presentkort

♥ konsertbiljett till Coldplay

♥ en massa skönhetsprodukter

♥ Blu-ray samlingsbox alla 8 Harry Potter-filmerna

♥ skolmaterial typ pennor, skrivblock, post-it lappar osv.

JAG ÄR SUPERNÖJD! TACK ALLIHOPA FÖR EN RIKTIGT TREVLIG JULAFTON!
jag vill önska mina läsare en god fortsätting. puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!