mellandagsrea SUGER

hellow
hur mår ni mina bröder och systrar? bloggade aldrig igår men det kändes som en vecka. sorry for that. haha iallafall. Igår vart det chill. tvättade. buu sen kom Yuna. hon sov över. Har varit i stan idag. FETT med folk. Inte kul alls. skit långa köer till provrum och kassan. sååå fick inget med mig hem från stan. skit sur! tur så hittade jag en stickade tröja i Vällingby. Men det är mest synd om Yuna. stackarn hittade ingenting. jaja vi får gå och shoppa någon annan dag! eller vi måste gå! hahaha hur är det med er annars? jag mår fint! men skulle vara finare med sommar nu asså. åhh! ska kolla på thaiserie nu. vad ska ni göra nu? :) cya!


jag idag! fast hade utsläppt.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!