PLUGGAAAAAAA

hallojhalloj.
äter en liten mandarin. skulle faktiskt kunna stoppa i mig hela mandarinen i min mun. hahaha ska nu lägga mig i min säng och fortsätta plugga. Top Model var skit bra idag. final nästa vecka men hon som jag hejade på åkte ut. jaja det ska ändå bli kul att se vem som vinner. har bakat kakor på hemkunskapen idag. ska antingen äta dem nu när jag pluggar eller spara dem till frukost imorn. moahaha. faan har prov första lektionen. sen blir det nog chill. sista dagen ju. ska kanske åka pulka med mina korkade vänner imorn, hahahahhaahaha om jag orkar alltså. men ni får ha det så bra. Neui hälsar att hon har inte blogg lust just nu. hejdo.♥


goda kakor gjorda av mig och Yuna :D


euuuw kolla Vilmers skitiga händer! blääääääääääää





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!