Skärp dig Neui!

Heeej bloggen. Känner mig trött och orkar ingenting. Läxan är inte klar och vi ska ha förhör imorgon. jaaa.. Måste tydligen göra de nu. Har idag haft 2 timmars bildlektion för att jag inte blev klar med de jag skulle. Seriös alla i min klass (Undantag Yasmin haha) har så bra fantasier om saker men det har inte jag. Så blir aldrig klar. Gå runt där och snackar och kollar på vad andra gör. Måste skärpa mig nästa år när jag ska få betyg. Likadant med slöjden. Men otroligt! Sista lektionen är på fredag och läraren säger att jag kommer hinna klar! WOOHO! Så stolt haha ;) 

 
Arkivbild. Orkar inte ta nån bild nu. PUSS <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!