WOHOOOO

tjoooo
faaan vilken skööön känla! att vi kommer vara borta från skolan i några veckor!! Inga läxor. inga plugg. inga prov. ÅHHH ! Vart i stan idag men Yuna, Vilmer och Calle(vilmers kusin). Vi var i nån innebandybutik. Jag och Yuna ska börja spela innebandy! faan vad kul! vi måste verkligen träna upp vår kondition! sen så kom jag hem och åt. mötte upp Joel och Vilmer i centrum sen så var vi hemma hos mig och softade en stund. just nu chattar jag lite och checkar lite bloggar. måste diska och duscha snart. men det är lugnt för vi har sovmorgon imorn. yaay. aaamen vi ses!♥
det måste ha varit länge sen? hemma hos Gamm-tiden ;)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!