02-02-2011

Yooooooooo!

Idag var skolan som vanligt. Hade hemspråk efter också. Sen påväg hem så halkade jag på isen och ramlade. AAJ! Det är typ första gången jag ramlar den här vintern. Det är kanske för att jag hade sommarskor på mig idag? Haha men hoppas inte att det här händer igen! XD Jaaa imorn har jag då SO-prov om Industriella Revolutionen…BUUU! TRÅKIGASTE! Jag kan redan en hel del men ska nog plugga lite mer sen för jag vill ha MVG! Hahaha :D Juste vet ni! Snart är våren hääär! Åhhh vad jag är trött på vinter -.- och efter våren kommer min favorit årstid, SOMMAR! :D haha näämen ska typ plugga nu. Hoppas jag inte somna som igår ><' Önska mig lycka till! CYA!<3


Today! :)



Vilmer på HKK igår! Hahahahahahahaha söta bilder där :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!