AIK-DIF. Vem vinner?

Tjjaaaa!

Sitter och lyssnar på musik nu och kolla poängen på AIK-DIF matchen. Det står 1-1 nu. Spännande. Själv så håller jag inte på någon av lagen för jag är en Hammabyare, tycker bara att det är kul att veta vem som kommer att vinna. Idag på HKK så fick vår grupp städa medans den andra gruppen bakade sockerkakor och muffins. Bajs asså! Och jag som hatar att städa men mitt kök blev ändå fin^^ Och när jag kom hem så försökte jag läsa lite av den svenska boken men så råkade jag somna (som vanligt) och jag sov en timme. När jag vaknade så lagade jag middag. Gott som vanligt hahaha XD jaaa men ni får ha det så bra då. Tjjaaadå!<3



Hohoho! Master Chef Gamm ;)




Hehehe lite egobilder från idag^^
WebCam fungar nt så jag tog kort på skärmen me min mobil :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!