Bio med tjejerna :)

Hej på er! <3

Idag:

Sportlov har nu börjat! Idag var jag med Yasmin och Alicia. Vi bestämde att vi skulle vara tillsammans idag och det blev bio. Vi såg Trassel i 3D. Den var jättebra faktiskt. Efter bion gick vi runt i centrum och åt glass på donken.

Ungefär vid 20 i 7 var Alicia tvungen att gå hem så efter det hade jag och Yasmin inget att göra och ingen av oss ville inte hem för vi skulle ändå inte ha nåt att göra så vi köpte 2 varsin ansiktsmask från Åhlens och gick hem till mig. Vid 10 gick Yasmin hem. Jag följde med henne halva vägen.

Jag har haft en underbar måndag, som jag inte haft på länge, för jag gillar inte måndagar..
  


Jag idag!

                                            Ansiktsmask från Åhlens 20 kr!



  Hahahaha va snygga vi såg ut xD


Jag & Yasse:)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!