ENGELSKAPROV! -.-

Haaaallllååååååå!

Måste snart plugga engelska för vi ska ha prov imorn. :( Egelska suger! Men i mitt betyg så har jag faktiskt VG i engelska^^ Men det har inte hänt nått speciellt idag. Skolan heela dan till klockan fyra meeen imorn är det FREDAG! YAAAY! Jag har en plan för imorn. Jag ska titta på thaiserier och thaifilmer hela natten imorn! Det var ju länge sen för jag var ju ganska mycket upptagen med pluggandet. Men imorn dååå jävlar ska jag titta tills jag somnar vid datorn hahaha XD hhhmmmmm men måste nog börja plugga nu, hoppas bara på att jag inte somnar nät jag pluggar. Det händer ofta! Och håll tummarna för mig imorn! :D BYE!<3


JAG VILL INTE PLUGGA! :(



Sisters today!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!