Fredag! :)

Helluu!

Är nu hemma från skolan och det är äntligen FREDAG! :) Vi ha sportlov hela nästa veckan. Det ska bli så skönt. Jag slutade idrotten vid 1 men vi tjejer satt i omklänningsrummet och pratade till 2, hehe typisk tjejer.

Efter skolan gick jag hem med Alicia och Yasmin, och efter Yasmin gick så gick jag upp till centrum med Alicia för att hon ska gå samma väg. Jag gick upp och köpte godis. Köpte faktiskt marabouchoklad med mango smak.
Den är nog ganska ny så jag ville smaka och köpte en. Den var inte så gott, inte vad jag tycker i alla fall.








Och.. Oreo:) Dem är såå goda. Det har varit mitt favorit godis sen jag var liten. Det finns olika smaker men den godaste är ändå originalet. :D






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!