Glad onsdag?

Heeeej! :)  

Onsdag idag!

Det har varit som vanliga lektioner som vi brukar ha. Vi såg 3:ornas teater idag. I alla åren har det varit så att 3:orna ska uppträda. När vi gick i trean spelade vi en teater som hette ’’ trollkarlen från oz’’ I år var det ’’ Sventons uppdrag’’. Dem spela helt okej.. men måste säga att vi var bättre. Thahaha. :P

När jag kom hem från skolan så såg jag och Gamm ’’ Batman  begins’’  men när det ungefär var sista kvarten kvar så blev jag jättetrött. Jag gick och vilade i 1 och en halv timme ungefär. Jag ska nu göra matteläxan. 

Väntar nu på veckans thaiserie som jag väntat på HEEELA HEELA veckan. Jag kommer nu att titta mindre på  thaiserie. Jag har alltid haft tre thaiserier som går hela veckan. Den första går måndag- tisdag den andra går tisdag- onsdag och den sista går fredag och helgen. Om en serie är slut så kommer en annan, så det tar aldrig slut. Jag brukar titta på alla och det är hela veckan men nu är det inga bra filmer som kommer på mån-tis och fre –sön, såå det blir bara ons-tors. :(




Teatern som vi spelade i trean :P 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!