Grädde är gott^^

Heej på er!

Bläää! Va mätt jag är. Mår lite illa. XD Jag har presic ätit pannkakor och då åt jag såklart jättemycket grädde^^ Jag älskar grädde! Guuud! Vilken skitväder T_T Vill ha sommar ännu mer nu! YAY! Men vet ni vad? Det är fredag imorn! Jag har längtat efter den här fredagen i flera år haha! Jag har aldrig åkt skidor förut så imorn blir det första gången för mig. Det känns jättespännande men imorn kommer att bli sjukt roligt! Jag ska försöka ta så många bilder jag kan och såklart så kommer ni att få se de :) jaa men jag måste gå diska nu för sen måste jag sova lite tidigare än vanligt för jag måste vakna tidigt imorn :/ SES!<3


Jag idag! :)


Omar & Jag. Haha Omar ser ut som en 8åring! Kawaii!! :D


Omar & Jag & Emelie. Söta jag vet! :P




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!