Happy Valentine's day!♥

Heeeej alla söta!

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!!!  Det är en tråkig dag för alla som är singel men kanske helt tvärttom för de som har en pojkvän eller flickvän. Vem vill liksom vara singel på alla hjärtans dag :( Jaaajaaa! Men idag så slutade vi tidigt så jag, Yuna och Hivron gick till ÖoB för Yuna skulle handla ägg och koppnudlar XD Jag köpte glass och twix hahaha. Att äta glass när det är minusgrader ute är lite konstigt men vem bryr sig? Det är gott.^^ Och glassen smälter inte på vinter! Efter vi har handlat så gick vi till K:fem och mötte Vilmer, Hakan och Omar och så gick vi hem mig. Vi åt godis, sjöng och kollade på Valentine’s day filmen, passar bra för idag. Jag råkade somna och de ritade på mitt ansikte :( hahaha Men juste! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN THOMAS! :D aaa men ni får ha det så bäääst på den här dagen. BYE. LOTS OF LOVE TO YOU!<3


Jag idag :)








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!