Jag hade en jättetrevlig kväll! Tack! :D

Yoyoyoooooo!

Ska nog gå lägga mig snart. Sjukt trött. Jag har ju sovit ganska lite inatt så jag ska nog inte sova så sent idag. Imorn måste jag ändå stiga upp tidigt eller typ kl10 iaf. Vi ska åka till Thomas mamma för att vi ska fira Thomas i efterskott. så jag tänker inte sova sent idag eller det kanse är redan sent nu^^ men jag kan ju ändå sova i bilen påväg dit. Juste! Idag var jag ju hos Yuna med Hivron, Haneen, Joel, Vilmer och Max. Vi gjorde inget speciellt. Vi skulle kolla på film men vi gjorde inte det. Istället så låg vi i sängen och soffan och snackade i flera timmar. Vi åt nudlar oxå och självklart massor av godis och popcorn haha tjockisar XD aaa men jag hade ändå jättetrevligt :D Vi längtar så jävla mycket till sommaren! Sommaren är ju bara BÄST! Men det är ju bara några månader kvar till sommaren. ÅÅHH LÄNGTAR! :( Jag kommer somna snart. Vill inte somna framför datan såå GODNATT PÅ ER! PUSS!♥

    
                                                        Jag idag^^


 
                                          



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!