Jag har ju lov^^


Förlåt att jag inte bloggade på nåra dagar. Hade inte lust och hade inget speciellt att skriva om heller. Men nu ska jag börja komma igång! Det är lov och det kanske händer mera roliga saker! :D Iaf idag så var jag i Vällingby med Yuna och Viktor. Jag köpte nya skor som ni ska få se senare :) Och Viktor bjöd oss på glass hahaha! Sen såg vi Hakan, Kareem, Rasmus och Omar så vi gick runt med de en liten stund och så gick jag hem. Bilder från Bajenkvällen kommer senare också! Resultatet från matchen blev 12-4. Förväntade mig 12-0 eller nått men 12-4 var ändå ganska bra hahaha. Aamen nu ska jag fortsätta kolla på min thaiserie, den börjar blir riktigt bra :)
Ha det bäst! PUSS!<3


Jag & min fina halsduk^^




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!